Vraćanje i zamjena
U roku 14 dana od kupovine imate mogučnost vraćanja kupljenih artikala, uz to imate i pravo do zamjene artikla ili naknade novca.
Artikal koji želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Vraćen mora biti u originalnoj ambalaži sa svom priloženom opremom. U suprotnom slučaju će biti reklamacijski zahtjev odbijen ili djelimično razriješen.
U roku 14 dana od preuzima paketa u pisnom obliku obavijestite da odstupate od ugovora (preko emaila info@namashop.hr ili pošte) te nam u roku 30 dana vratite proizvod na našu adresu: GM WEB, trgovina in storitve d.o.o., Ljubljanska cesta 45, Kamnik, 1241 Kamnik. Na adresi imamo samo poštanski pretinac, tako da je moguće slanje samo poštom.
U slučaju povrata novca ispunite:
U slučaju zamjene proizvoda ispunite:
U paket priložite napisan reklamacijski KOD (višemijestna šifra), kojeg dobijete na vaš email nakon izpunjavanja obrazca. (U slučaju da nemate email slijedite linku kako ga nastaviti:
Pakete, kod kojih neće biti naveden reklamacijski KOD, nećemo moći identificirati. U tom slučaju vaš zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.
Troškovi slanja su na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.
U slučaju, da otkazivanje ugovora u pisnom obliku ne zaprimimo u roku 14 dana od primitka pošiljke, vraćanje ili zamjena nisu mogući.
U roku 8 radnih dana od primitka pošiljke će biti artikal zamijenjen ili vaš novac vraćen.
U primjeru uporabe proizvoda, vidljivih znakova uporabe ili oštete na kozmetičkim proizvodima vraćamo 50% vrijednosti artikla.
Reklamacija
U slučaju da vaš artikal nije ispravan, možete uvažiti garanciju. Na sve elektronske proizvode iz naše ponude imamo 24 mjeseci garancije.
Garancija ne važi u slučaju:
• fizičkih oštećenja
• istrošenosti zbog upotrebe proizvoda
• greška koje nastanu zbog pogrešnog, neadekvatnog i nemarnog korištenja proizvoda
U slučaju reklamacije nas pred slanjem artikla obavezno kontaktirajte na naš email: info@namashop.hr
Artikal mora biti vraćen u originalnoj in neoštećenoj ambalaži sa svom opremom. U suprotnom slučaju će biti reklamacijski zahtjev odbijen ili djelimično razriješen.
U slučaju reklamacije nam proizvod pošaljite na naslov: Ljubljanska cesta 45, trgovina in storitve d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Paket treba biti poslan putem Hrvatske pošte. Na adresi imamo samo poštanski pretinac, tako da je moguće slanje samo poštom.
U slučaju povrata novca ispunite:
U slučaju zamjene proizvoda ispunite:
U paket priložite napisan reklamacijski KOD (višemijestna šifra), kojeg dobijete na vašu email adresu nakon ispunjavanja obrazca. (U slučaju da nemate email slijedite linku kako ga nastaviti:
Pakete, kod kojih neće biti naveden reklamacijski KOD nećemo moći identificirati. U tom slučaju vaš zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.
Troškovi slanja su na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.
Reklamacija će biti riješena u roku 8 radnih dana od primitka pošiljke.